زنده باد بارسلونا

زنده باد بارسلونا
FOOTBALL CLUB BOSS
لینک های مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنده باد بارسلونا و آدرس capitannews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






6 بازیکن بارسا به پورتوریکو سفر می کنند تا برای تیم ملی اسپانیا با این کشور به میدان بروند. والدس، پیکه، سرجیو بوسکتس، اینیستا، پدرو و سسک همگی توسط ویسنته دل بوسکه به این اردو دعوت شده اند. آفلای توسط لوئیز فن خال به تیم هلند دعوت شده است. از طرف دیگر مانو منزس، دنی آلوز را برای دیدار برزیل و سوئد فراخوانده است. همچنین مسی و ماسکرانو برای بازی با تیم آلمان در تیم سابه یا حضور یافته اند. الکسیس سانچز نیز برای بازی دوستانه شیلی و اکوادور باید از اقیانوس اتلانتیک عبور کند.

با این حساب 11 بازیکن بارسا، یک هفته مانده به شروع لالیگا در بازیهای ملی به سر می برند. درحالیکه تنها چند روز به شروع لالیگا و رویارویی با رئال سوسیداد باقی مانده (یکشنبه، 29 مرداد، ساعت 23:30 وقت ایران) تیتو ویلانووا که در واقع اولین حضور رسمی خود را در راس تیم تجربه می کند، مجبور است تیم خود را در غیاب اکثریت نفرات اصلی برای این دیدار آماده سازد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مسی و ماسکرانو در فرانکفورت

آلخاندرو سابه یا - مربی آرژانتین - به همراه بازیکنانش برای رویارویی با آلمان، به فرانکفورت سفر خواهد کرد. یاران این تیم آمریکای جنوبی ساعت 20:45 (به وقت محلی) امروز به مصاف شاگردان یاخیم لو خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:اخبار روز, مجله ورزشي, ورزشی, ] [ 20:45 ] [ علیرضا ]

قلب ما آبی اناریست

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
نظرات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 81874
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1